DHA AB

YouTube blev årets kanal!

Hade någon sagt till oss i början på året, att vi skulle ge oss in på YouTube 2020, hade vi nog bara skakat på huvudet. Nu vet vi, att man inte behöver vara perfekt, för att nå ut till en publik! Hade någon sagt till oss i början på året, att vi skulle ge oss in på YouTube 2020, hade vi nog bara skakat på huvudet. Nu vet vi, att man inte behöver vara perfekt, för att nå ut till en publik!

Igår fick vi ett väldigt roligt meddelande från YouTube som sa, att tittare har lagt 29.825 minuter på våra filmer detta året, helt otroligt!

Att prata är inget nytt för oss, men att göra det till en publik på nätet har varit ovant och väldigt lärorikt. Hade någon sagt till oss i början på året, att vi skulle ge oss in på YouTube 2020, hade vi nog bara skakat på huvudet. Nu vet vi, att man inte behöver vara perfekt, för att nå ut till en publik! Så här i slutet av året, är det sällan vi tar om en inspelning. Vi har märkt, att det inte behöver perfekt och regisserat, utan att naturligt är bäst. 

En annan glädjande nyhet som nått oss är, att Leksands Sparbanks filmserie "Sommaren med Stiko" som vi hade förmånen att få medverka i under juli månad, har nått över en halv miljon visningar! Vi var en aktör av många corona-anpassade aktiviteter i Siljansbygden, som fick möjligheten att visa upp oss när Stiko-Per skulle prova på Beridet bågskytte. Att Tomteland ligger i topp av aktiviteterna i filmserien är föga förvånande, däremot är det förvånande, att vi ligger som nummer två! Stiko-Per pratar i filmen att han hoppas att han kunnat göra skillnad för någon. För oss gjorde det skillnad!

Ett varmt tack till er alla, både tittare och hittare till Övre Gärdsjö denna sommar, till Leksands Sparbank och till Stiko-Per. Vilket annorlunda år vi har tagit oss igenom.

Senaste nyheter

Arkiv

Länkar